COOPERATIVE MARKETING IN SPECIALTY GRAINS AND IDENTITY PRESERVED GRAIN MARKETS

Συγγραφείς:
Janzen, Edward L.
Wilson, William W.
Τύπος: Miscellaneous
Τίτλος Περιοδικού: Agribusiness & Applied Economics Report No. 500
'Ετος δημοσίευσης: 2002
Πηγή: AgEcon
Συλλογή από: AGRIS
Θέμα:
cooperatives
agribusiness and cooperatives
products
Περιγραφή:Marketing of specialty and identity preserved grains has become an important strategy in the grain marketing industry and is being driven, in part, by consumer and processor demand and an interest in non-GM products. This study provides background and practices of numerous organizations involved in marketing of specialty/identity preserved grains. Supporting marketing activities are reviewed. Key factors in the success (or failure) of their efforts are identified. Major challenges facing the participants in the specialty/IP grain marketing industry are discussed. The primary focus is on the role of agricultural cooperatives and producer owned alliances.
 

Σχετικοί Πόροι

Support for Farmers' Cooperatives - Case Study Report - Structure and Strategy of Wine Cooperatives: Comparing Veneto, Italy, to Castilla-La Mancha, Spain

Provider: 
Subject: 
products
agricultural products
cooperatives
agribusiness and cooperatives
cooperative farming

Δομή και στρατηγική των ελαιοκομικών συνεταιρισμών της Περιφέρειας Κρήτης.

Provider: 
Subject: 
products
agricultural products
agricultural policies
cooperatives
agribusiness and cooperatives

Measuring and communicating the true value of membership: the case of the Pindos Poultry Co-operative

Provider: 
Subject: 
products
animal products
cooperatives
agribusiness and cooperatives

Agricultural cooperatives and quality-enhancing R&D in the agri-food system

Provider: 
Subject: 
products
cooperatives
agribusiness and cooperatives
Collected from: 

MEASURING X-EFFICIENCY AND SCALE EFFICIENCY FOR A SAMPLE OF AGRICULTURAL COOPERATIVES

Provider: 
Subject: 
products
cooperatives
agribusiness and cooperatives
Collected from: 

Κίνητρα για την αποτελεσματική λήψη επενδυτικών αποφάσεων σε Αγροτικών Συνεταιρισμών

Πρόσφατες μελέτες έχουν θέσει υπό αμφισβήτηση την ανταγωνιστικότητα των γεωργικών συνεταιρισμών σε ένα βιομηχανοποιημένο σύστημα τροφίμων, με βάση τα εμπειρικά αποτελέσματα και την οικονομική θεωρία. Οι νέες οργανωτικές ιδρύματα έχουν προταθεί για να ξεπεραστούν οι συνεταιριστικές κύριες αδυναμίες (τα λεγόμενα νέα συνεταιρισμούς γενιάς). Στο έγγραφο αυτό, παρέχουμε ένα απλό μοντέλο που βασίζεται σε μια οικονομική προσέγγιση για την αντιμετώπιση του ζητήματος της ανταγωνιστικότητας συνεταιρισμού και να αξιολογήσει την αποδοτικότητα των επενδύσεων και των δύο παραδοσιακών και νέων συνεταιρισμών γενιάς. Τα κύρια συμπεράσματα της ανάλυσης είναι: i) οι συνεταιρισμοί (τόσο των παραδοσιακών και νέων γενιάς) μπορεί να έχει κίνητρο να υιοθετήσει τα σχέδια που δεν μεγιστοποιήσουν την καθαρή παρούσα αξία της επιχείρησης ii) τα όργανα των νέων συνεταιρισμών γενιά δεν επαρκούν για να εξασφαλιστεί καθαρό παρούσα αξία μεγιστοποίηση, ακόμα κι αν αντιμετωπίσει ορισμένες από τις βασικές ανησυχίες των παραδοσιακών συνεταιρισμών iii) παραδοσιακά οι συνεταιρισμοί μπορούν να έχουν ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στις επιχειρήσεις που απαιτούν τη συνάθροιση μεγάλου αριθμού αγροτών.

Provider: 
Subject: 
cooperatives
agribusiness and cooperatives
Collected from: 

AGRERI Library

Support for Farmers' Cooperatives - Case Study Report - Structure and Strategy of Wine Cooperatives: Comparing Veneto, Italy, to Castilla-La Mancha, Spain

Provider: 
Subject: 
products
agricultural products
cooperatives
agribusiness and cooperatives
cooperative farming

Δομή και στρατηγική των ελαιοκομικών συνεταιρισμών της Περιφέρειας Κρήτης.

Provider: 
Subject: 
products
agricultural products
agricultural policies
cooperatives
agribusiness and cooperatives

Measuring and communicating the true value of membership: the case of the Pindos Poultry Co-operative

Provider: 
Subject: 
products
animal products
cooperatives
agribusiness and cooperatives

External Library

Agricultural cooperatives and quality-enhancing R&D in the agri-food system

Provider: 
Subject: 
products
cooperatives
agribusiness and cooperatives
Collected from: 

MEASURING X-EFFICIENCY AND SCALE EFFICIENCY FOR A SAMPLE OF AGRICULTURAL COOPERATIVES

Provider: 
Subject: 
products
cooperatives
agribusiness and cooperatives
Collected from: 

Κίνητρα για την αποτελεσματική λήψη επενδυτικών αποφάσεων σε Αγροτικών Συνεταιρισμών

Πρόσφατες μελέτες έχουν θέσει υπό αμφισβήτηση την ανταγωνιστικότητα των γεωργικών συνεταιρισμών σε ένα βιομηχανοποιημένο σύστημα τροφίμων, με βάση τα εμπειρικά αποτελέσματα και την οικονομική θεωρία. Οι νέες οργανωτικές ιδρύματα έχουν προταθεί για να ξεπεραστούν οι συνεταιριστικές κύριες αδυναμίες (τα λεγόμενα νέα συνεταιρισμούς γενιάς). Στο έγγραφο αυτό, παρέχουμε ένα απλό μοντέλο που βασίζεται σε μια οικονομική προσέγγιση για την αντιμετώπιση του ζητήματος της ανταγωνιστικότητας συνεταιρισμού και να αξιολογήσει την αποδοτικότητα των επενδύσεων και των δύο παραδοσιακών και νέων συνεταιρισμών γενιάς. Τα κύρια συμπεράσματα της ανάλυσης είναι: i) οι συνεταιρισμοί (τόσο των παραδοσιακών και νέων γενιάς) μπορεί να έχει κίνητρο να υιοθετήσει τα σχέδια που δεν μεγιστοποιήσουν την καθαρή παρούσα αξία της επιχείρησης ii) τα όργανα των νέων συνεταιρισμών γενιά δεν επαρκούν για να εξασφαλιστεί καθαρό παρούσα αξία μεγιστοποίηση, ακόμα κι αν αντιμετωπίσει ορισμένες από τις βασικές ανησυχίες των παραδοσιακών συνεταιρισμών iii) παραδοσιακά οι συνεταιρισμοί μπορούν να έχουν ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στις επιχειρήσεις που απαιτούν τη συνάθροιση μεγάλου αριθμού αγροτών.

Provider: 
Subject: 
cooperatives
agribusiness and cooperatives
Collected from: