An Information Economic Rationale for Cooperatives

Συγγραφείς:
Boetoft, Peter
Τύπος: Conference Paper
Τίτλος Περιοδικού: Contributed Paper
'Ετος δημοσίευσης: 2005
Πηγή: AgEcon
Συλλογή από: AGRIS
Θέμα:
cooperatives
Περιγραφή:We consider how to organize the processing and marketing of an agricultural product when farming costs are known only by the individual farmers. We show that when marginal costs are un-correlated, the market for …nal goods is competitive, and the market for processing is non-competitive, the socially optimal production levels are sustained by a cooperative and a cooperative only. We show also that the cooperative form is particularly useful when the cost uncertainty is large and the net average revenue product is small.
 

Σχετικοί Πόροι

New producer strategies: the emergence of patron-driven entrepreneurship

Provider: 
Subject: 
cooperatives
agribusiness and cooperatives

Farmers' Cooperatives in the EU: Policies, Strategies, and Organization

Provider: 
Subject: 
policies
agricultural policies
cooperatives
agribusiness and cooperatives

“Agric[Part I: New Development of Agricultural Cooperatives: Theory and Evidence]: Agricultural Cooperatives.

Provider: 
Subject: 
policies
agricultural policies
economics
agricultural economics
cooperatives
agribusiness and cooperatives

Κίνητρα για την αποτελεσματική λήψη επενδυτικών αποφάσεων σε Αγροτικών Συνεταιρισμών

Πρόσφατες μελέτες έχουν θέσει υπό αμφισβήτηση την ανταγωνιστικότητα των γεωργικών συνεταιρισμών σε ένα βιομηχανοποιημένο σύστημα τροφίμων, με βάση τα εμπειρικά αποτελέσματα και την οικονομική θεωρία. Οι νέες οργανωτικές ιδρύματα έχουν προταθεί για να ξεπεραστούν οι συνεταιριστικές κύριες αδυναμίες (τα λεγόμενα νέα συνεταιρισμούς γενιάς). Στο έγγραφο αυτό, παρέχουμε ένα απλό μοντέλο που βασίζεται σε μια οικονομική προσέγγιση για την αντιμετώπιση του ζητήματος της ανταγωνιστικότητας συνεταιρισμού και να αξιολογήσει την αποδοτικότητα των επενδύσεων και των δύο παραδοσιακών και νέων συνεταιρισμών γενιάς. Τα κύρια συμπεράσματα της ανάλυσης είναι: i) οι συνεταιρισμοί (τόσο των παραδοσιακών και νέων γενιάς) μπορεί να έχει κίνητρο να υιοθετήσει τα σχέδια που δεν μεγιστοποιήσουν την καθαρή παρούσα αξία της επιχείρησης ii) τα όργανα των νέων συνεταιρισμών γενιά δεν επαρκούν για να εξασφαλιστεί καθαρό παρούσα αξία μεγιστοποίηση, ακόμα κι αν αντιμετωπίσει ορισμένες από τις βασικές ανησυχίες των παραδοσιακών συνεταιρισμών iii) παραδοσιακά οι συνεταιρισμοί μπορούν να έχουν ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στις επιχειρήσεις που απαιτούν τη συνάθροιση μεγάλου αριθμού αγροτών.

Provider: 
Subject: 
cooperatives
agribusiness and cooperatives
Collected from: 

VEGMARC II: A COMPUTERIZED REORD KEEPING SYSTEM FOR VEGETABLE MARKETING COOPERATIVES

Provider: 
Subject: 
cooperatives
Collected from: 

The Horizon Problem Reconsidered

Provider: 
Subject: 
cooperatives
Collected from: 

AGRERI Library

New producer strategies: the emergence of patron-driven entrepreneurship

Provider: 
Subject: 
cooperatives
agribusiness and cooperatives

Farmers' Cooperatives in the EU: Policies, Strategies, and Organization

Provider: 
Subject: 
policies
agricultural policies
cooperatives
agribusiness and cooperatives

“Agric[Part I: New Development of Agricultural Cooperatives: Theory and Evidence]: Agricultural Cooperatives.

Provider: 
Subject: 
policies
agricultural policies
economics
agricultural economics
cooperatives
agribusiness and cooperatives

External Library

Κίνητρα για την αποτελεσματική λήψη επενδυτικών αποφάσεων σε Αγροτικών Συνεταιρισμών

Πρόσφατες μελέτες έχουν θέσει υπό αμφισβήτηση την ανταγωνιστικότητα των γεωργικών συνεταιρισμών σε ένα βιομηχανοποιημένο σύστημα τροφίμων, με βάση τα εμπειρικά αποτελέσματα και την οικονομική θεωρία. Οι νέες οργανωτικές ιδρύματα έχουν προταθεί για να ξεπεραστούν οι συνεταιριστικές κύριες αδυναμίες (τα λεγόμενα νέα συνεταιρισμούς γενιάς). Στο έγγραφο αυτό, παρέχουμε ένα απλό μοντέλο που βασίζεται σε μια οικονομική προσέγγιση για την αντιμετώπιση του ζητήματος της ανταγωνιστικότητας συνεταιρισμού και να αξιολογήσει την αποδοτικότητα των επενδύσεων και των δύο παραδοσιακών και νέων συνεταιρισμών γενιάς. Τα κύρια συμπεράσματα της ανάλυσης είναι: i) οι συνεταιρισμοί (τόσο των παραδοσιακών και νέων γενιάς) μπορεί να έχει κίνητρο να υιοθετήσει τα σχέδια που δεν μεγιστοποιήσουν την καθαρή παρούσα αξία της επιχείρησης ii) τα όργανα των νέων συνεταιρισμών γενιά δεν επαρκούν για να εξασφαλιστεί καθαρό παρούσα αξία μεγιστοποίηση, ακόμα κι αν αντιμετωπίσει ορισμένες από τις βασικές ανησυχίες των παραδοσιακών συνεταιρισμών iii) παραδοσιακά οι συνεταιρισμοί μπορούν να έχουν ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στις επιχειρήσεις που απαιτούν τη συνάθροιση μεγάλου αριθμού αγροτών.

Provider: 
Subject: 
cooperatives
agribusiness and cooperatives
Collected from: 

VEGMARC II: A COMPUTERIZED REORD KEEPING SYSTEM FOR VEGETABLE MARKETING COOPERATIVES

Provider: 
Subject: 
cooperatives
Collected from: 

The Horizon Problem Reconsidered

Provider: 
Subject: 
cooperatives
Collected from: