Performance Measurement of the Agricultural Marketing Cooperatives: The Gap between Theory and Practice

Συγγραφείς:
Soboh, Rafat A.M.E.
Lansink, Alfons Oude
Giesen, Gerard
van Dijk, Gert
Τύπος: Journal Article
'Ετος δημοσίευσης: 2009
Πηγή: USDA
Συλλογή από: AGRIS
Θέμα:
cooperatives
Περιγραφή:The performance of agricultural cooperatives depends on their business objectives, which are defined in different ways in the literature. We review the theoretical literature on the performance of agricultural marketing cooperatives. Studies can be divided into two classes, those that assume a single objective and those that assume multiple objectives. This classification integrates three views of the cooperatives: (a) vertical integration of firms, (b) independent enterprise, and (c) coalition of firms. Empirical studies on the financial performance of cooperatives are classified into two categories, studies based on the economic theory of the firm and studies that emphasize accounting techniques. Empirical studies have failed to address the cooperatives' objectives as represented by the theoretical literature on cooperative performance.
 

Σχετικοί Πόροι

New producer strategies: the emergence of patron-driven entrepreneurship

Provider: 
Subject: 
cooperatives
agribusiness and cooperatives

Farmers' Cooperatives in the EU: Policies, Strategies, and Organization

Provider: 
Subject: 
policies
agricultural policies
cooperatives
agribusiness and cooperatives

“Agric[Part I: New Development of Agricultural Cooperatives: Theory and Evidence]: Agricultural Cooperatives.

Provider: 
Subject: 
policies
agricultural policies
economics
agricultural economics
cooperatives
agribusiness and cooperatives

Κίνητρα για την αποτελεσματική λήψη επενδυτικών αποφάσεων σε Αγροτικών Συνεταιρισμών

Πρόσφατες μελέτες έχουν θέσει υπό αμφισβήτηση την ανταγωνιστικότητα των γεωργικών συνεταιρισμών σε ένα βιομηχανοποιημένο σύστημα τροφίμων, με βάση τα εμπειρικά αποτελέσματα και την οικονομική θεωρία. Οι νέες οργανωτικές ιδρύματα έχουν προταθεί για να ξεπεραστούν οι συνεταιριστικές κύριες αδυναμίες (τα λεγόμενα νέα συνεταιρισμούς γενιάς). Στο έγγραφο αυτό, παρέχουμε ένα απλό μοντέλο που βασίζεται σε μια οικονομική προσέγγιση για την αντιμετώπιση του ζητήματος της ανταγωνιστικότητας συνεταιρισμού και να αξιολογήσει την αποδοτικότητα των επενδύσεων και των δύο παραδοσιακών και νέων συνεταιρισμών γενιάς. Τα κύρια συμπεράσματα της ανάλυσης είναι: i) οι συνεταιρισμοί (τόσο των παραδοσιακών και νέων γενιάς) μπορεί να έχει κίνητρο να υιοθετήσει τα σχέδια που δεν μεγιστοποιήσουν την καθαρή παρούσα αξία της επιχείρησης ii) τα όργανα των νέων συνεταιρισμών γενιά δεν επαρκούν για να εξασφαλιστεί καθαρό παρούσα αξία μεγιστοποίηση, ακόμα κι αν αντιμετωπίσει ορισμένες από τις βασικές ανησυχίες των παραδοσιακών συνεταιρισμών iii) παραδοσιακά οι συνεταιρισμοί μπορούν να έχουν ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στις επιχειρήσεις που απαιτούν τη συνάθροιση μεγάλου αριθμού αγροτών.

Provider: 
Subject: 
cooperatives
agribusiness and cooperatives
Collected from: 

VEGMARC II: A COMPUTERIZED REORD KEEPING SYSTEM FOR VEGETABLE MARKETING COOPERATIVES

Provider: 
Subject: 
cooperatives
Collected from: 

The Horizon Problem Reconsidered

Provider: 
Subject: 
cooperatives
Collected from: 

AGRERI Library

New producer strategies: the emergence of patron-driven entrepreneurship

Provider: 
Subject: 
cooperatives
agribusiness and cooperatives

Farmers' Cooperatives in the EU: Policies, Strategies, and Organization

Provider: 
Subject: 
policies
agricultural policies
cooperatives
agribusiness and cooperatives

“Agric[Part I: New Development of Agricultural Cooperatives: Theory and Evidence]: Agricultural Cooperatives.

Provider: 
Subject: 
policies
agricultural policies
economics
agricultural economics
cooperatives
agribusiness and cooperatives

External Library

Κίνητρα για την αποτελεσματική λήψη επενδυτικών αποφάσεων σε Αγροτικών Συνεταιρισμών

Πρόσφατες μελέτες έχουν θέσει υπό αμφισβήτηση την ανταγωνιστικότητα των γεωργικών συνεταιρισμών σε ένα βιομηχανοποιημένο σύστημα τροφίμων, με βάση τα εμπειρικά αποτελέσματα και την οικονομική θεωρία. Οι νέες οργανωτικές ιδρύματα έχουν προταθεί για να ξεπεραστούν οι συνεταιριστικές κύριες αδυναμίες (τα λεγόμενα νέα συνεταιρισμούς γενιάς). Στο έγγραφο αυτό, παρέχουμε ένα απλό μοντέλο που βασίζεται σε μια οικονομική προσέγγιση για την αντιμετώπιση του ζητήματος της ανταγωνιστικότητας συνεταιρισμού και να αξιολογήσει την αποδοτικότητα των επενδύσεων και των δύο παραδοσιακών και νέων συνεταιρισμών γενιάς. Τα κύρια συμπεράσματα της ανάλυσης είναι: i) οι συνεταιρισμοί (τόσο των παραδοσιακών και νέων γενιάς) μπορεί να έχει κίνητρο να υιοθετήσει τα σχέδια που δεν μεγιστοποιήσουν την καθαρή παρούσα αξία της επιχείρησης ii) τα όργανα των νέων συνεταιρισμών γενιά δεν επαρκούν για να εξασφαλιστεί καθαρό παρούσα αξία μεγιστοποίηση, ακόμα κι αν αντιμετωπίσει ορισμένες από τις βασικές ανησυχίες των παραδοσιακών συνεταιρισμών iii) παραδοσιακά οι συνεταιρισμοί μπορούν να έχουν ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στις επιχειρήσεις που απαιτούν τη συνάθροιση μεγάλου αριθμού αγροτών.

Provider: 
Subject: 
cooperatives
agribusiness and cooperatives
Collected from: 

VEGMARC II: A COMPUTERIZED REORD KEEPING SYSTEM FOR VEGETABLE MARKETING COOPERATIVES

Provider: 
Subject: 
cooperatives
Collected from: 

The Horizon Problem Reconsidered

Provider: 
Subject: 
cooperatives
Collected from: